#60 Vreten of Vasten (feast or famine)
In deze aflevering deel ik mijn kijk op de achtbaan van het ondernemerschap: pieken, dalen en alles daartussenin. Hoe bereid je je voor op mindere tijden? En wat past bij ...
#59 Gelekte Google Algoritme: 14.000+ SEO methodes om je website beter te laten ranken
Mijn interpretatie van het gelekte Google algoritme rapport dat in mei 2024 is gelekt. Waar kun je nog mee ranken en wat zorgt ervoor dat je omlaag gaat in de ...
#58 Hoe optimaliseer je je bestaande content met SEO
Optimaliseer jij je bestaande content op het gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO)? In deze aflevering vertel ik je hoe je je bestaande content kunt optimaliseren met data die je direct ...
#57 Content schrijven voor je lezer of voor Google?
Google’s September 2023 Update Vandaag heeft Google de september 2023 update uitgerold, die wederom de focus legt op waardevolle content. Met de laatste update hebben ze dit opnieuw benadrukt, en ...
#56 Focus is de sleutel tot snellere groei
Focus, focus en nog eens focus. Het is onmisbaar voor de groei van je onderneming. Het is onmisbaar als je goede resultaten wilt halen. Van dat vinkje op je takenlijst ...
#55 Content schrijven met een content kalender
Ken je de sleur van content creëren? Jij en ik willen content maken, omdat we weten dat het goed is voor onze online zichtbaarheid. Als ondernemer is het belangrijk dat ...
#54 Productpagina of hindernisbaan
Verkoop je iets online, maar verkoop je te weinig? Dan is deze aflevering voor jou! Of je nu een webshop hebt met talloze producten of een sales page waar je ...
#53 Interne links: Google houdt ervan
Heb je wel eens gehoord van interne links? Ik geef je mijn ijzersterke strategie die tot de dag vandaag nog heel goed werkt. Links: Screamingfrog Linkwhisper Blog: Wat is een ...
#52 Hoger in Google begint met een zoekwoorden onderzoek
Kom erachter welke taal je het beste kunt spreken op je website. Dan heb ik het natuurlijk niet over Nederlands, Vlaams, Engels of Latijns, maar over de woorden die gebruikt ...
#51 De grootste marketingfout van 2022
Niet alleen de grootste marketingfout van dit jaar, maar vast ook van volgend jaar en de jaren daarop. Er bestaat een grote marketingfout in het hoofd van veel ondernemers. Vaak ...
#50 Leer van je website bezoekers
Iedere website die je maakt, die maak je voor je bezoeker en niet voor jezelf. Sterker nog, als bedrijf maak je je website voor je klant. Je einddoel is immers ...
#49 Bereid je voor op de feestdagen omzet van het jaar
Doe je wel eens een actie om je diensten of producten te promoten? Promoties zijn namelijk een geweldige manier om snel inkomsten te genereren, maar kunnen een bron van hoofdpijn ...