Google analytics 4 uitleg voor beginners
Google Analytics 4 is de nieuwste versie van Google’s populaire analyse-tool voor websites. Deze versie biedt een aantal nieuwe functies en verbeterde mogelijkheden om uw website te meten en te …
Gaat ChatGPT Google vervangen?
Wat is ChatGPT? ChatGPT is een taalmodel ontwikkeld door OpenAI, dat gebruikmaakt van machine learning om tekst te kunnen maken op basis van een aangeleverd voorbeeld. Het model is speciaal …
Waarom een zoekwoorden onderzoek altijd belangrijk is
Weet jij precies wat jouw klanten intoetsen in Google, als ze iemand zoeken zoals jij? Niet alleen is het handig om deze informatie te hebben om beter gevonden te worden …
De do’s en don’ts voor SEO
SEO, een term die je ongetwijfeld kent en je tegelijkertijd verwart. Mag er nu maar één H1 op je pagina staan? Kun je een pagina met meerdere zoekwoorden optimaliseren? Kun …
Lokale SEO: zorg dat je lokaal vindbaar bent
Wat is lokale SEO? Laat ik beginnen bij het begin. SEO staat voor Search Engine Optimization. Optimalisatie voor de zoekmachine dus. In deze zoekmachine, waarschijnlijk Google, vind je ontelbaar veel …
5 tips voor een goede call to action
Een call to action – ook wel CTA – is voor sommigen een nog onbekende term. Althans, zo lijkt het als je bepaalde websites bekijkt. Het komt namelijk (helaas) nog …
De algoritme-updates van Google: zo werkt het
De meeste mensen hebben er een haat-liefde verhouding mee: de algoritme-updates van Google. En dat geldt ook voor de laatst aangekondigde update van 18 augustus 2022. Voor sommigen levert het …
Conversie optimalisatie: onmisbaar voor iedere online ondernemer
Conversie optimalisatie is de optimalisatie van je website en de klanten of leads die je daarmee binnenhaalt. Conversie optimalisatie wordt ook CRO genoemd: conversie ratio optimalisatie of in het Engels …
In 5 stappen de ideale website laten maken
1. Wensen: weet wat je wil zien op de website Dit is de basis van het hele proces: een uitgebreide intake. Denk goed na over wat je terug wil zien …
10 Belangrijke On-Page SEO Tips voor je Website
Wat is een zoekterm? Een zoekterm is een woord of zin die de inhoud van je pagina samenvat. Het is wat je potentiële klanten in hun favoriete zoekmachine zullen typen …
Waarom privacy gerichte analytics de toekomst worden
Privacy gerichte analytics worden steeds populairder. En dat is niet gek. Je hebt het namelijk vast al eens gehoord: de rechtszaken van Google in Europa omtrent gegevensverzameling. De conclusie hieruit …
Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het
Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort dienst of …