Projectplan
Zoals altijd zijn we begonnen met het projectplan. Door van tevoren te weten wat de doelstellingen zijn, zakelijke behoefte en doelgroep behoeftes kunnen we een strategie maken dat perfect aansluit op de ideale website.
SEO-teksten
De teksten zijn allemaal geschreven met SEO in het achterhoofd. Door gebruik te maken van de juiste zoekwoorden met veel volume en weinig concurrentie behaal je de beste resultaten.
SEO-techniek
De techniek achter de website is volledig ingericht op SEO. Zo heb ik voor Serkan een systeem gemaakt waar je heel eenvoudig plaatsnaam pagina’s voor diensten aan kunt maken om ook lokaal in de steden om je heen goed te kunnen scoren met je diensten.
Google Ads
Omdat het meestal wel een paar maanden duurt voordat je in de zoekmachines het verschil uitmaakt is er voor gekozen om er een aantal Google Ads campagnes naast te draaien. We hebben geconstateerd dat de doelgroep van Connect Security zich hier bevind. De Google Ads campagnes hebben gezorgd voor een aanzienlijke boost in bezoekers naar de website op korte termijn.
In de top 3 van Google!
Na een paar maanden was het zover. De eerste 3 pagina’s in de top 3 van Google. Zo staat spoedbeveiliging nu op de nummer 1 opgevolgd door Beveiligingsdiensten en Beveiligingsbedrijf die beide op de 2e plek staan.
Content is king
Op dit moment verschijnen er maandelijks regelmatig nieuwe blogs op de website die inspelen op het zoekgedrag van Google. Door een zoekwoorden onderzoek te doen kom je erachter waar op dit moment veel op wordt gezocht. Door artikelen / blogs te schrijven met deze zoekwoorden kun je alleen maar scoren!