Een slecht onderhouden website kost je klanten
Regelmatige zorg en onderhoud aan je website zorgt ervoor dat je zichtbaar bent en blijft op het internet.
Als je niet omkijkt naar je website, loop je het risico dat je potentiële klanten naar de concurrent gaan die wél een SEO geoptimaliseerde website heeft.
Sommige mensen denken dat de bezoekers vanzelf komen zodra je een website hebt. Maar als je niets met SEO gaat doen, zul je merken dat dit niet klopt.
Het bouwen van een website is één ding, maar als je vervolgens niets doet met marketing, zul je moeite hebben om zichtbaar te zijn voor jouw doelgroep. Dit betekent dat jouw concurrent met alle liefde jouw waardevolle klanten zal gaan helpen. Daar schiet jij natuurlijk niets mee op.
Zorg dat je niet achterblijft als het om je website gaat. Als je regelmatig onderhoud uitvoert aan je website en zorgt voor vernieuwingen, zal jouw website succesvoller worden!
Maak gebruik van het beste online platform dat je hebt
Je website is het beste online platform dat je hebt. Zelfs als je niet direct een product of dienst verkoopt!
Als de spin in het web van je onderneming, vertelt en informeert je website je potentiële klant. Op deze manier start je met het verkrijgen van vertrouwen.
Je kunt op verschillende manieren adverteren met je website. Bijvoorbeeld op een beurs, een conferentie, met video’s, en drukwerk. Uiteindelijk verwijzen al deze voorbeelden naar je website.
Een goede website spreekt direct tot je doelgroep. Jij weet als geen ander wat je klant nodig heeft en wat je kan bieden.
Het is heel belangrijk om conversie geoptimaliseerde teksten te hebben. Je schrijft op zo’n manier dat de lezer het gevoel krijgt bij je aan tafel te zitten.
Haal je nu het beste uit je website?
Kun je JA zeggen tegen één van onderstaande punten?
Je wilt graag meer terugkerende bezoekers;
Meer aanvragen via e-mail of telefoon
Je maakt je zorgen dat de concurrent beter online zichtbaar is;
Je wilt je website updaten, maar je weet niet precies hoe je dit aan moet pakken;
Je maakt je zorgen over je verkoopcijfers, omdat ze niet laten zien wat je had verwacht;
Je weet dat je je website en plug-ins moet updaten, maar je durft het niet aan
Je website onderhouden en up-to-date houden is een hele klus;
Je hebt het gevoel dat je huidige marketingstrategie niet genoeg geld oplevert.
Deze volledige Website optimalisatie check van Spixels is gemaakt om je te helpen met alle bovenstaande uitdagingen… en meer!
Ja, ik wil graag dat je me helpt met mijn website
Je online platform zal ongetwijfeld organisch groeien naarmate je content toevoegt. Wanneer je andere producten of diensten wilt aanbieden, voeg je deze toe aan je website. Als je nieuws of updates hebt, kun je een blog maken. Je website groeit mee met je onderneming.
Het is belangrijk dat je website zichtbaar en toegankelijk is voor jouw doelgroep. Stel dat de wetenschap (met een hoog inkomen én een ruim budget) je doelgroep is, dan moet je je website onder de aandacht van deze doelgroep krijgen. Als je niet naar voren komt op het internet, kun je je producten of diensten ook niet effectief positioneren.
Deze SEO-check zal je helpen om problemen met je website te identificeren. Je website gaat optimaal presteren.
Wat betekent de Website optimalisatie check voor jou?
Deze website scan gaat je volledige website onder de loep nemen. Zie het als een uitgebreide gezondheidscheck voor je website. Zo zorg je ervoor dat je website gezond is. Je weet straks precies hoe je website presteert en wat de verbeterpunten zijn om je online platform optimaal te laten presteren.
Zodra de website scan klaar is, ontvang je een pdf-rapport met alle bevindingen en actiepunten waarvan ik vind dat het beter kan. Als onderdeel van de website scan krijg je twee uur gratis, zodat je de genoemde actiepunten door ons kan laten uitvoeren.
Verbeter je website ontwerp
De juiste content
Een snellere website
Een veilige website
Bied je de juiste functionaliteiten?
Pak de aandacht in Google
Een technisch goede website
Laat Google je vinden
WordPress in tip top conditie
Etc.
Laat je website winstgevend zijn!
De website optimalisatie check heeft een vaste prijs van €397,-. Dit is inclusief twee uur van mijn tijd om het rapport en plan van aanpak te bespreken. Vaak is één uur genoeg en maken we daarna een vervolgafspraak, zodat ik de wijzigingen die jij, ik of een andere websiteontwikkelaar hebben gemaakt kan controleren.
Zodra je de website optimalisatie check hebt besteld, ontvang je een e-mail. Hierin staan instructies m.b.t. het veilig versturen van je inloggegevens die nodig zijn om de website scan uit te kunnen voeren – ook je WordPress installatie zelf wordt grondig gecheckt!
Jouw website optimalisatie check wordt binnen 3 werkdagen uitgevoerd.
Ik kijk er naar uit om je onderneming te laten groeien!
Klaar om de volgende stap te zetten?
Meest gekozen
Website optimalisatie check
397,-
Inbegrepen:
Website ontwerp en huisstijl
SEO / Online zichtbaarheid
Gebruikerservaring
Website snelheid & prestaties
Beveiliging
Rapport met aanbevelingen
BONUS 1: Technische WordPress controle (indien van toepassing).
BONUS 2: twee uur van mijn tijd om het rapport en plan van aanpak te bespreken.
Website optimalisatie check
147,-
in 3 termijnen
Inbegrepen:
Website ontwerp en huisstijl
SEO / Online zichtbaarheid
Gebruikerservaring
Website snelheid & prestaties
Beveiliging
Rapport met aanbevelingen
BONUS 1: Technische WordPress controle (indien van toepassing).
BONUS 2: twee uur van mijn tijd om het rapport en plan van aanpak te bespreken.
Welke controlepunten zitten er in deze
Website optimalisatie check?
Deze website optimalisatie check controleert de zeven belangrijkste aspecten van je website. De resultaten krijg in overzichtelijk in een pdf- bestand met daarbij de actiepunten die nodig zijn om problemen op te lossen. Als laatste krijg je twee uur tijd cadeau om deze actiepunten uit te laten voeren.
Webdesign
Hoe is je website ontworpen en hoe is deze op je doelgroep gericht? Er wordt bijvoorbeeld gekeken hoe je website zich aanpast aan iedere schermgrootte (responsive).
Conversie Optimalisatie
Heb je een duidelijke call-to-action (CTA) op iedere pagina van je website? Dit is één van de elementen waar we naar kijken. Het is belangrijk dat je op iedere pagina duidelijk hebt welke actie je bezoeker kan uitvoeren. Of dit nu een telefoontje is naar je onderneming, een offerteaanvraag of de aanschaf van een product of dienst via een winkelwagen.
SEO / Online Zichtbaarheid
Hoe zichtbaar is je website in de zoekmachines en hoe kom je tijdens verschillende zoekopdrachten naar voren bij je doelgroep? Je concurrenten die beter scoren worden ook onder de loep genomen. Je website moet beter zichtbaar zijn dan de website van je concurrenten.
Gebruikerservaring
Er wordt gekeken wat de ervaring is van een bezoeker. Is alles eenvoudig te vinden en te gebruiken? Kunnen ze snel en eenvoudig contact opnemen met je onderneming als ze meer informatie willen hebben over jouw producten of diensten? Misschien doe je nu wel iets wat een negatieve impact heeft op de gebruikerservaring van je potentiële klant, waardoor je inkomsten misloopt.
Website Snelheid / Performance
Er worden enkele snelheids- en performancetesten uitgevoerd op je website. Als je website er langer dan drie seconden over doet om te laden, is er waarschijnlijk werk aan de winkel. Je hebt statistisch gezien, maar zeven seconden om de aandacht van je klant te pakken, dus verspil deze tijd niet aan het laden van je website.
Website beveiliging
Is je website veilig en wordt de data die je website verzameld veilig opgeslagen? Als elementen niet veilig zijn, ontvang je dit als actiepunten in het pdf-rapport. Dit is een belangrijke stap, want een onveilige website een is tikkende tijdbom.
WordPress controle
Hoe is je website samengesteld, welke plug-ins gebruik je en wat je is actieve thema? Er wordt vooral gekeken of er elementen zijn die niet meer worden bijgewerkt en daardoor een risico zijn voor jouw onderneming. Alles wordt genoteerd samen met de potentiële impact.
Pdf-rapport Met Actiepunten
Zodra de Website optimalisatie check klaar is, ontvang je een pdf-rapport met daarin de nodige actiepunten om je website te naar een hoger level te tillen.
Twee uur gratis
Je ontvangt twee uur gratis om je te assisteren bij het uitvoeren van de actiepunten die naar voren zijn gekomen tijdens de Website optimalisatie check. Als er meer tijd nodig is om de problemen op te lossen, zal dit vooraf duidelijk aangegeven worden. De belangrijkste problemen worden als eerste opgelost, omdat deze het meest kritisch zijn voor jouw onderneming.
Ik ben heel blij met Spixels. Ik krijg op het gebied van SEO goede adviezen, een heldere uitleg en hulp. Praktisch en leerzaam. Daarnaast een leuk en plezierig persoonlijk contact.
Sven helpt mij al jaren met mijn website en is al talloze keren 'to the rescue' geweest om dingen te herstellen. Ook heeft hij vaak aan één woord al genoeg als ik weer eens een idee heb of een nieuw design op mijn website wil. Daarnaast werken Sven en ik regelmatig samen als het gaat om SEO en optimaliseren van websites. Hij reageert snel, is duidelijk en levert bovenal altijd goed werk!
Sven helpt en geeft juiste advies op maat!
FAQ
Veelgestelde vragen
Waarom is deze Website optimalisatie check nodig?
Het is belangrijk om je website up-to-date te houden voor jouw doelgroep. Dit betekent dat je duidelijke doelen moet stellen voor je content, zodat deze goed aansluit bij jouw doelgroep. Websitebeveiliging wordt daarnaast vaak onderschat en als je niet naar je website omkijkt, is dit een onnodig risico voor jouw onderneming.
Hoe lang duurt een Website optimalisatie check?
Reken op drie tot vijf werkdagen vanaf het moment dat ik je inloggegevens heb ontvangen. Soms kan dit langer duren, afhankelijk van mijn agenda. Dit zal altijd duidelijk gecommuniceerd worden zodra ik je bestelling heb ontvangen. Zodra de Website optimalisatie check klaar is, ontvang je een rapport met actiepunten. De vervolgstappen worden met jou afgestemd.
Wat als ik geen WordPress website heb?
Het aanbod op deze pagina geld alleen voor WordPress websites. Als jouw website op een ander platform draait, neem dan contact op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. De kosten zijn hierdoor waarschijnlijk wel hoger, omdat er afgeweken wordt van standaardprocedures.
Kan ik Spixels vertrouwen met mijn website?
Spixels bestaat officieel sinds 2014. Sinds 2004 zonder KvK. Er is meer dan tien jaar WordPress, Webdesign, SEO en marketingervaring in huis. Jouw inloggegevens kun je via een beveiligd formulier opsturen en zullen na gebruik direct verwijderd worden. Jouw inloggegevens worden NIET gearchiveerd, maar vernietigd.