Conversie

A/B-testen: wat is het en waarom is het zo belangrijk?

In marketingland hoor je het geregeld: ‘zonder A/B-testen ben je nergens’. Nieuwsgierig tik je een paar minuten laten in Google in: ‘A/B-testen: wat is het?’. Je hebt geen idee. Dat ...

5 tips voor een goede call to action

Een call to action – ook wel CTA – is voor sommigen een nog onbekende term. Althans, zo lijkt het als je bepaalde websites bekijkt. Het komt namelijk (helaas) nog ...

Conversie optimalisatie: onmisbaar voor iedere online ondernemer

Conversie optimalisatie is de optimalisatie van je website en de klanten of leads die je daarmee binnenhaalt. Conversie optimalisatie wordt ook CRO genoemd: conversie ratio optimalisatie of in het Engels ...

Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het

Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort dienst of ...

Van bezoeker tot klant met content

Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit is de ...

Genereer meer leads met leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan jouw bedrijf ...

Waarom jouw bedrijf een website check nodig heeft

Wat is een website check precies? Van de term ‘website check’ of website audit word je misschien niet direct heel enthousiast. Het klinkt een beetje saai en eigenlijk weet je ...

De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het

Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze het interessant ...

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het gebruik van ...

Van bezoeker tot klant met je verkooppagina

3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of actie. Het ...

5 tips voor een goede homepage

Waarom een goede homepage belangrijk is Je kunt maar één keer een eerste indruk maken, zorg er dan ook voor dat deze goed is! Als je website te rommelig, onduidelijk ...

A/B-testen: wat is het en waarom is het zo belangrijk?

In marketingland hoor je het geregeld: ‘zonder A/B-testen ben je nergens’. Nieuwsgierig tik je een paar minuten laten in Google in: ‘A/B-testen: wat is het?’. Je hebt geen idee. Dat ...

5 tips voor een goede call to action

Een call to action – ook wel CTA – is voor sommigen een nog onbekende term. Althans, zo lijkt het als je bepaalde websites bekijkt. Het komt namelijk (helaas) nog ...

Conversie optimalisatie: onmisbaar voor iedere online ondernemer

Conversie optimalisatie is de optimalisatie van je website en de klanten of leads die je daarmee binnenhaalt. Conversie optimalisatie wordt ook CRO genoemd: conversie ratio optimalisatie of in het Engels ...

Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het

Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort dienst of ...

Van bezoeker tot klant met content

Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit is de ...

Genereer meer leads met leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan jouw bedrijf ...

Waarom jouw bedrijf een website check nodig heeft

Wat is een website check precies? Van de term ‘website check’ of website audit word je misschien niet direct heel enthousiast. Het klinkt een beetje saai en eigenlijk weet je ...

De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het

Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze het interessant ...

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het gebruik van ...

Van bezoeker tot klant met je verkooppagina

3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of actie. Het ...

5 tips voor een goede homepage

Waarom een goede homepage belangrijk is Je kunt maar één keer een eerste indruk maken, zorg er dan ook voor dat deze goed is! Als je website te rommelig, onduidelijk ...

De 6 geheimen van een succesvolle website

Leer direct hoe je jouw website succesvol maakt, met dit gratis e-boek. Je ontvangt de download link direct!

E-boek: De 6 geheimen van een succesvolle website

Ik houd ook niet van SPAM en zal jouw e-mailadres veilig opslaan. Je ontvangt wekelijks de laatste tips en tricks op het gebied van online marketing. Bekijk de privacyverklaring.

5 stappen om de ideale website te laten maken

Leer direct hoe jouw volgende website project een winnend project wordt met dit gratis e-boek. Je ontvangt de download link direct!

E-boek: 5 stappen om de ideale website te laten maken

Ik houd ook niet van SPAM en zal jouw e-mailadres veilig opslaan. Je ontvangt wekelijks de laatste tips en tricks op het gebied van online marketing. Bekijk de privacyverklaring.

5 essentiële tips om je website veilig en online te houden

Leer direct hoe je jouw website veilig houdt met deze vijf gratis tips. Je ontvangt de download link direct!

E-boek: 5 essentiele tips om je website veilig en online te houden

Ik houd ook niet van SPAM en zal jouw e-mailadres veilig opslaan. Je ontvangt wekelijks de laatste tips en tricks op het gebied van online marketing. Bekijk de privacyverklaring.

5 geheimen waardoor jouw bedrijf beter gevonden wordt in Google

Leer direct hoe je jouw website beter online vindbaar maakt, met dit gratis e-boek. Je ontvangt de download link direct in je inbox!

E-boek: 5 essentiele tips om je website veilig en online te houden

Ik houd ook niet van SPAM en zal jouw e-mailadres veilig opslaan. Je ontvangt wekelijks de laatste tips en tricks op het gebied van online marketing. Bekijk de privacyverklaring.

Sven Kersten

Sven Kersten

Beschikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.

9.00 uur ben ik weer online!

Sven Kersten
Hi 👋
Wat kan ik voor je doen?
WhatsApp