Online marketing blog

Online marketing blog 1

Van bezoeker tot klant met content

Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit is de …
Online marketing blog 1

Genereer meer leads met leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan jouw bedrijf …
Online marketing blog 1

Waarom jouw bedrijf een website check nodig heeft

Wat is een website check precies? Van de term ‘website check’ of website audit word je misschien niet direct heel enthousiast. Het klinkt een beetje saai en eigenlijk weet je …
Online marketing blog 1

De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het

Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze het interessant …
Online marketing blog 1

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.
Online marketing blog 1

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het gebruik van …
Online marketing blog 1

Het verschil tussen SEO en SEA uitgelegd

Wat is SEO precies? SEO is de afkorting voor search engine optimization, in het Nederlands ook wel zoekmachineoptimalisatie genoemd. Je zou ook wel kunnen zeggen dat het een verzameling is …
Online marketing blog 1

SEO uitbesteden? Zo pak je het aan

Wat is SEO uitbesteden precies? Kort uitgelegd: je hebt een website en daar ben je (als het goed is) trots op. Alleen, als die website niet vindbaar is in de …
Online marketing blog 1

De meest gestelde WordPress onderhoud vragen

WordPress; het is één van de meest gebruikte systemen om websites mee te bouwen. De meeste websites zien er prachtig uit zodra ze zijn opgeleverd, maar helaas ben je er nog niet met een mooi design alleen. Zodra jouw nieuwe website online is, is het belangrijk om je te realiseren dat jouw website onderhoud nodig heeft. En regelmatig ook. In deze blog geef ik antwoord op de meest gestelde vragen over WordPress onderhoud.
Online marketing blog 1

5 tips om je website veilig te houden

Het gevaar van een onveilige website Misschien denk je dat er toch geen belangrijke gegevens op je website staan of misschien heb je er nooit over nagedacht. Toch is het …
Online marketing blog 1

Van bezoeker tot klant met je verkooppagina

3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of actie. Het …
Online marketing blog 1

5 redenen waarom jij geen reacties op social media krijgt

Instagram, Facebook, LinkedIn en Pinterest: je telt bijna niet meer mee als je social media niet inzet voor jouw bedrijf. Niet alleen openen de meeste mensen Google om iets op te zoeken, ook gaan ze op onderzoek uit op social media. Reden genoeg om te zorgen dat de socials van jouw bedrijf er gelikt uitzien. Toch is het voor veel bedrijven lastig om interactie met potentiële klanten te krijgen. In deze blog lees je 5 redenen + oplossingen om meer reacties op jouw social media berichten te krijgen.
Sven Kersten

Sven Kersten

Beschikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

9:00 uur ben ik weer online!

Sven Kersten
Hi 👋
Wat kan ik voor je doen?
WhatsApp