5 tips voor een goede call to action
Een call to action – ook wel CTA – is voor sommigen een nog onbekende term. Althans, zo lijkt het als je bepaalde websites bekijkt. Het komt namelijk …
Genereer meer leads met leadgeneratie
Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan …
SEO specialist inhuren? Met deze tips kies je de juiste
Gefrustreerd scrol je door de zoekresultaten in Google heen. Waarom zie je jouw bedrijf nou niet verschijnen in de zoekresultaten? Tot je eindelijk op pagina 10 aankomt… Voor veel bedrijven is dit helaas de realiteit. In dit geval is het inhuren van een SEO-specialist te oplossing! Maar waar moet je nou op letten en welke vragen moet je stellen? Na het lezen van deze blog weet je precies welke vragen je zeker moet stellen als je een SEO-expert gaat inhuren. Ook deel ik drie rode vlaggen die het signaal geven dat je beter verder kunt kijken.
Wat brengt 2021 voor jouw bedrijf?
Je bedrijf veranderd continue Een van de meest voorkomende dingen die we zien bij zakelijke websites is dat het bedrijf zich aanpast en verandert, waardoor het nieuwe aanbiedingen …
Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?
Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.
De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het
Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze …
Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje
Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het …
Waarom privacy gerichte analytics de toekomst worden
Privacy gerichte analytics worden steeds populairder. En dat is niet gek. Je hebt het namelijk vast al eens gehoord: de rechtszaken van Google in Europa omtrent gegevensverzameling. De …
Van bezoeker tot klant met content
Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit …
Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het
Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort …
Van bezoeker tot klant met je verkooppagina
3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of …