Conversie

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het ...

Van bezoeker tot klant met je verkooppagina

3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of ...

5 tips voor een goede homepage

Waarom een goede homepage belangrijk is Je kunt maar één keer een eerste indruk maken, zorg er dan ook voor dat deze goed is! Als je website te ...